سرمایه گذاری در چکمه کوی استانبول ترکیه با پرشیا هومز
نوشته شده توسط : سینا

چکمه کوی منطقه ای دلپذیر و سرسبز در قلب بخش آسیایی استانبول است. سرمایه گذاری در چکمه کوی استانبول به دلیل داشتن مناظر طبیعی زیبا، مناطق سرسبز و جنگل های فراوان و امکانات عالی برای پروژه های مسکونی، سرمایه گذاری مطمئن و سودآوری محسوب می شود. چکمه مکان معروفی است اما شلوغ نیست و حدود 150 هزار نفر جمعیت دارد.

اگر قصد خرید خانه در استانبول را دارید توصیه می کنیم تمامی امکانات را به دقت بررسی و ارزیابی کنید و از کارشناسان پرشیا هومز مشاوره بگیرید تا بتوانید با اطلاعات کامل و با قیمت مناسب کار کنید.

 

تاریخچه منطقه خطه کوی

 

در طول تاریخ، منطقه چاکمه کوی مانند یک پارک طبیعی بزرگ بود که به محل تفریح ​​و شکار پادشاهان و فرمانروایان تبدیل شد. از جمله این پادشاهان می توان به سلطان سلیمان عثمانی اشاره کرد. بناهای یادبود اقامتگاه تابستانی حاکمان و پادشاهان امپراتوری عثمانی هنوز در چاکمه کوی وجود دارد.

ساکنان منطقه چکمه کوی به فعالیت های مختلفی مانند دامداری و کشاورزی مشغول بودند. این منطقه تا سال 2009 بخشی از شهرداری کلانشهر استانبول محسوب می شد و پس از آن از آن جدا شد و به منطقه ای مستقل تبدیل شد.

 

Cahkeme Koi در استانبول کجاست؟

 

چکمه کوی از 17 محله و چندین روستا تشکیل شده است. مساحت این منطقه حدود 148 کیلومتر مربع است. چکمه کوی از جنوب شرقی با محله سنجاق تپه و پندیک، از جنوب با منطقه بکوز، از شمال شرقی با منطقه شیله و از جنوب غربی با منطقه عمرانیه همسایه است.

Chokme Koi یک منطقه محصور در خشکی است، اما نه چندان دور از سواحل مرمره و دریای سیاه برای سرمایه گذاری در چاکمه کوی در استانبول، باید با محله های این منطقه و پروژه های ساخت و ساز آنها و امکانات رفاهی محلی نزدیک هر یک از این پروژه ها آشنا شوید. محله های منطقه چوکمه کوی عبارتند از:

 

جامعه جمهوری

ماتا آکشای اولو

شهرک حمیدیه

جامعه حسینی

محله دره کرزالی

محله کوچک

جایگاه او علمی است

سباکا در آیدین لار

منطقه چاملیتسکی

محله چتال

محمد چگونه پاسخ داد؟

مرکز محله

ولسوالی معمار سنان

محله نیشان تپه

ولسوالی عمر

منطقه رشادیه

نزدیک سوک پینار

نزدیک سیرا پینار

محله سلطان رئیس لی A

محله تشدلن

طیف کامل وسایل نقلیه یکی از مزایای سرمایه گذاری در بوت استانبول است.

 

از آنجایی که چکمه تا همین اواخر جزو عمرانیه بود، امکانات حمل و نقل کاملی دارد. خط مترو M5 از قسمت جنوبی این منطقه می گذرد. حمل و نقل جاده ای توسط ماشین شخصی یا تاکسی، لیموزین و اتوبوس های محلی در اطراف چکمه کوی، بزرگراه شیله و بزرگراه یاووز سلطان استفاده می شود.

منطقه Cekmöy از مرکز استانبول و مناطق اطراف آن از طریق مسیرهای اتوبوس و اتوبوس های محلی به راحتی قابل دسترسی است. همچنین می توانید از سایر امکانات حمل و نقل مانند تاکسی آنلاین، متروبوس و تراموا در این منطقه استفاده کنید. برخی از ایستگاه های مشترک تراموا، مترو و متروبوس در این منطقه با منطقه عمرانیجا عبارتند از:

 

ایستگاه قطار

ایستگاه یامان اولر

ایستگاه راه آهن آلتین شهیر

ایستگاه اورکویو ایلام

فضایی برای بوت کردن

مربای ناسیپ فاضلی

من یک نقطه داغ دارم

ایستگاه ها

 

امکانات مناسب برای زندگی شهری در منطقه چکمی کوی

منطقه چاکمه کوی منطقه ای بسیار زیبا و نزدیک به جاذبه های گردشگری اصلی استانبول است. به همین دلیل، این منطقه برای افرادی ایده آل است که ترجیح می دهند به جای زندگی در مناطق شلوغ اطراف میدان تقسیم، در آپارتمان های شیک با چشم اندازی زیبا از طبیعت و امکانات رفاهی کامل، از شلوغی مرکز شهر دور بمانند.

با سرمایه گذاری در چاکمکوی استانبول، تمامی امکانات مدرن شهری از جمله امکانات بهداشتی و درمانی کافی در نزدیکی شما قرار می گیرد. مراکز درمانی چکمه کوی دارای بهترین تجهیزات تشخیصی و درمانی هستند. برخی از مراکز بهداشتی درمانی مهم در این زمینه به شرح زیر است:

 

بیمارستان ملی خاک کوی

مرکز پزشکی خصوصی کاچیمه کوی

مرکز تخصصی و خصوصی دندانپزشکی

مرکز پزشکی خصوصی شفا آلامدا

مرکز پزشکی خصوصی چملیک

FSM Hatsmeh Koi erameditsiikieskus

مرکز بهداشت دولتی چکمه

 

یکی از دغدغه های اصلی خریدار

ان ملک در استانبول وجود امکانات و مراکز آموزشی برای فرزندانشان است. همچنین افراد به دنبال موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها برای مهاجرت تحصیلی یا تحصیلات تکمیلی از طریق اقامت ترکیه پس از خرید ملک هستند. محل چکمه تمام این امکانات را دارد. در این منطقه بسیاری از مدارس دولتی خدمات آموزشی را به ساکنان چکمه کوی ارائه می کنند. از جمله مراکز آموزش و پرورش خصوصی و حرفه ای در این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کالج Boti Koi Parivarte

مدرسه خصوصی شولا

کالج آزمون خصوصی اروپا

مدرسه Ocean Boot Coy خصوصی است

کالج های باغچ شهیر جک

مدرسه خصوصی مدفن چاهکمه کوی

پردیس دانشگاه ایستینیه، چکمه کوی

دانشگاه اوزیگین

 

مرکز مهم تجاری و توریستی چاکمه کوی

 

منطقه Chakmekoi آنقدر شلوغ نیست که هتل های مجلل زیادی، مراکز خرید مدرن و مساجد بزرگ و تاریخی داشته باشد، و همچنین آنقدر دورافتاده و کم جمعیت است که فاقد امکانات رفاهی زیادی مانند مناطق شیله و چاتالجا باشد.

در منطقه چاکمه کوی بازارها و مراکز خرید زیادی وجود دارد که می توانید با سرمایه گذاری و خرید ملک از خدمات خرید و سرگرمی بهره مند شوید. Cardium Mall و Five Star Mall دو نمونه از مراکز خرید مدرن در منطقه Chakme Koi هستند.

منطقه چکمه کوی نیز یکی از مناطق محبوب گردشگران و ساکنان استانبول در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی است. زیرا مناطق طبیعی، پارک ها و مناطق جنگلی چاکمه کوی برای کمپینگ، پیاده روی و خانواده دوستانه عالی هستند. پارک جنگلی ایدوس داغی و منطقه پولونزکوی از مراکز گردشگری طبیعت در این منطقه هستند. در ادامه با برخی از مراکز خرید و گردشگری چکمه کوی آشنا می شویم.

مرکز خرید کاردیوم

مرکز خرید کاردیوم یک مجموعه کامل فرهنگی، خدماتی و خرید با ده ها فروشگاه و شعبه از برندهای مطرح خارجی و داخلی ترکیه در زمینی به مساحت 15000 متر مربع است. برخی از امکانات مرکز خرید کاردیوم: دفتر آژانس مسافرتی، سینما، رستوران، کافه، آمفی تئاتر، مرکز ورزش جوانان، کارواش، اتاق سمینار، بوفه، اتاق عروسی و جشن، بانک و صرافی.

پارک جنگلی آیدوس داگی در استانبول

پارک جنگلی آیدوس داگی یک مکان طبیعی بسیار زیبا در استانبول و در منطقه چکمکوی است. این پارک جنگلی بلندترین تپه استانبول را در نزدیکی قلعه آیدوس پوشانده است. قدمت این پارک و قلعه آن به دوران امپراتوری بیزانس می رسد. Eidos در زبان رومی به معنای عقاب است و قدیمی ها معتقد بودند که عقاب در این تپه زندگی می کند.

پارک جنگلی Eidos Daghi یکی از بهترین مکان ها برای تفریح ​​و استراحت بدون هیاهو و شلوغی استانبول است. دوچرخه سواری، شنا در رودخانه پارک، پیک نیک و کمپینگ، پیاده روی و پیاده روی از جمله فعالیت هایی است که می توانید در این پارک انجام دهید.

 

پولونسکوی لعنتی

 

پولونزکوی یک اقامتگاه تابستانی طبیعی و زیبا در منطقه چکمکوی استانبول است. منطقه پولونزکوی در 30 کیلومتری مرکز استانبول قرار دارد و آن را به یک مرکز تفریحی و مسافرتی برای گردشگران و ساکنان استانبول تبدیل کرده است. این منطقه توسط لهستانی های استانبول در قرن نوزدهم پس از میلاد محبوبیت یافت و ساختمان هایی از آن زمان در این منطقه باقی مانده است.

 

قیمت خرید ملک در منطقه چکمه کوی

 

قیمت خرید هر نوع ملک در منطقه چیکام کوی به عواملی مانند متراژ، راحتی، نوع پروژه، نزدیکی به شبکه های حمل و نقل، موقعیت و نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری بستگی دارد. بافت شهرنشینی در دره ختکیم بسیار ضخیم است. بیشترین تراکم جمعیت در محله های جنوبی منطقه قرار دارد که می توان به محله های کرازلی دره، محمد عکاف و حمیدیه اشاره کرد. بنابراین قیمت املاک در این منطقه به طور متوسط ​​بالا است.

ساختمان های مدرن در چاکمه کوی بیشتر پروژه های مسکونی با بلوک های 6 یا 7 طبقه هستند. میانگین فروش ملک در این منطقه 100 متر مربع می باشد. گزینه های خرید ملک در این منطقه اتاق هایی با اندازه های مختلف در شهر یا در محیط های زیبا هستند. جنگل ها و همچنین ویلاهای نوساز و قدیمی.

 

سرمایه گذاری در چکمه های استانبولی

 

برای سرمایه گذاری در چاکمکوی استانبول و خرید خانه های مختلف در این منطقه سرسبز و زیبا کافی است با مشاوران متخصص و آگاه شرکت پرشیا هومز برای مشاوره تخصصی در مورد خرید ملک در استانبول در این منطقه تماس بگیرید. پرشیا هومز یک شرکت معتبر و متخصص با سابقه طولانی در خرید و فروش املاک در تمامی مناطق استانبول می باشد.

همچنین برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی با متخصصین پرشیا هومز همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: